LB&T VEGOV HRAM, d.o.o. SPLONI POGOJI IN NAVODILA ZA TURSITIČNE ARANŽMAJE
|
1. SPLONA DOLOČILA
|
Ti sploni pogoji in navodila za turistične aranmaje so sestavni del pogodbe oziroma napotnice/voucherja, ki jo skleneta LB&T VEGOV HRAM, d.o.o. (v nadaljevanju LB&T VEGOV HRAM) oziroma pooblačena agencija in potnik, ki prijavlja naročilo za določen turistični aranma.
Sploni pogoji veljajo za turistične aranmaje, ki jih organizira LB&T VEGOV HRAM ter za turistične aranmaje drugih organizatorjev potovanj, ki jih LB&T VEGOV HRAM nudi v svojih poslovnih enotah. teje se, da veljajo sploni pogoji od LB&T VEGOV HRAM, v kolikor ni v teh splonih pogojih glede turističnih aranmajev drugih organizatorjev potovanj drugače določeno.
Organizator potovanja je potovalna agencija, ki je v pogodbi o potovanju navedena kot organizator potovanja in jamči za izvedbo objavljenega programa po vsebini aranmaja.
V primeru, da je v posebnih pogojih poslovanja ali posameznem programu glede katerekoli točke teh splonih pogojev in navodil drugače določeno, velja navedba oziroma določilo, navedeno v programu.
V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje prek interneta se teje, da je potnik sprejel določila teh splonih pogojev poslovanja takrat, ko je telefonsko oziroma po internetu naročil turistični aranma. Z določili splonih pogojev in navodil se potnik lahko seznani na spletni strani http://www.vegovhram.si oziroma na katerikoli drugi strani, kjer LB&T VEGOV HRAM kot ponudnik lastnih ali tujih turističnih aranmajev posreduje svoje storitve prek interneta, kjer so posebej označeni in splono dostopni.
Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup in plačilo turističnega aranmaja ali druge storitve LB&T VEGOV HRAM, d.o.o. in se nanj nanaajo ti Sploni pogoji in navodila za turistične aranmaje.
|
2. PRIJAVA
|
Potnik se lahko prijavi za turistični aranma, ki ga nudi LB&T VEGOV HRAM v svoji ponudbi, v katerikoli poslovalnici LB&T VEGOV HRAM ali pooblačeni agenciji. Ob prijavi LB&T VEGOV HRAM in potnik skleneta pogodbo o potovanju, ki je obenem tudi potrdilo o rezervaciji in vsebuje bodisi podatke o potnikovem turističnem aranmaju bodisi se sklicuje na program aranmaja, kjer so ti podatki navedeni. Ob prijavi je potnik dolan navesti vse podatke in predloiti dokumente, ki jih zahteva program potovanja, ter plačati prijavnino in stroke prijave oziroma rezervacije.
LB&T VEGOV HRAM za svoje storitve zaračunava naročniku standardne rezervacijske stroke in stroke za sestavo ponudbe pri prodaji turističnih aranmajev v viini 12,00 € na rezervacijo. V primeru bolj zapletenih ponudb za potovanja pripravljena po naročilu pa LB&T VEGOV HRAM lahko zaračuna potniku 21,00 € v obliki varčine za izdelavo ponudbe. V primeru, da potnik ponudbe ne sprejme, se varčina ne vrača.
V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroke oziroma posledice, nastale zaradi napačnih podatkov.
Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi le v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja (10. točka teh splonih pogojev).
Za zavezujočo prijavo se poleg izrecne pisne prijave oziroma podpisane pogodbe teje tudi vsako naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeleencev, tevilko kreditne kartice ali identifikacijo drugega plačilnega intrumenta, plačilo prijavnine ali njenega dela, plačilo strokov prijave oziroma rezervacije, ali konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo, ali prijava, ki vsebuje katerega koli izmed navedenih podatkov.
Pogodba se teje za sklenjeno z dnem pisne potrditve LB&T VEGOV HRAM.
V kolikor se potnik odloči za rezervacijo z opcijo (povpraevanje ali ponudbo) s strani organizatorja, veljajo pogoji za sklenitev pogodbe, ki so označeni na opcijskem dokumentu. Opcija ne velja in ni zavezujoča v primeru vije sile ali "stop bookinga".
|
3. PLAČILO
|
Plačilo aranmajev je v evrih (EUR, €). Za dan plačila se teje dan, ko potnik izvri vplačilo pri blagajni LB&T VEGOV HRAM ali pooblačeni agenciji oziroma ko LB&T VEGOV HRAM prejme plačilo na transakcijski račun LB&T VEGOV HRAM, d.o.o.
Ob prijavi potnik plača prijavnino v viini 30 % cene aranmaja oziroma toliko, kot je navedeno v programu potovanja, ter stroke rezervacije. Preostali del plača potnik najmanj 14 dni pred začetkom potovanja oziroma kakor je navedeno v programu.
V primeru, da preostalega dela pogodbene obveznosti potnik ali njegovo prijavno mesto ne plača v predvidenem roku, se teje, da je odpovedal pogodbo o potovanju, in smiselno se uporabijo določila o potnikovi odpovedi pogodbe o potovanju iz 10. točke teh splonih pogojev in navodil za turistične aranmaje.
Pravočasno in pravilno plačana prijavnina in stroki prijave jamčijo potniku, pod pogoji, določenimi v teh splonih pogojih in navodilih za turistične aranmaje oziroma pod pogoji določenimi s posebnimi pogoji poslovanja ali programom, udelebo oziroma prosto mesto na posameznem turističnem aranmaju ali potovanju. Potnik se obvezuje vplačati razliko, ki bi nastala zaradi morebitne računske napake na izdanem dokumentu LB&T VEGOV HRAM (račun ali predračun), LB&T VEGOV HRAM pa se obvezuje vrniti potniku eventualno preveč zaračunani znesek, ki izvira iz računske napake. Ta obveza velja do izteka poslovnega leta.
Potnik je ob odhodu dolan predloiti vodji potovanja dokument o plačanem aranmaju (napotnica/voucher ali/in potrdilo o vplačilu); v nasprotnem primeru vodja potovanja potnika ne sprejme na potovanje oziroma aranma.
Potnik lahko plača z gotovino ali z drugim predvidenim plačilnim sredstvom. V skladu s pogoji negotovinskega poslovanja finančnih institucij, v primeru negotovinskega plačila (kreditne kartice, Maestro, BA, ...) turističnega aranmaja ali druge storitve LB&T VEGOV HRAM, v primeru vračila plačila, LB&T VEGOV HRAM v nobenem primeru ne izplača gotovine, potnik pa lahko zahteva dobropis, če je do njega upravičen.
Kadar za potnika turistični aranma rezervira pooblačena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke smiselno tudi za pooblačeno turistično agencijo.
|
4. CENE
|
Cene potovanja so določene s programom potovanja ter veljajo od dneva objave programa.
Potnik je ob osnovni ceni turističnega aranmaja dolan plačati tudi vsa obvezna doplačila (letalike, luke, varnostne pristojbine, vizumi, doplačila za gorivo, ipd.), ki se, v kolikor niso e vteta v osnovno ceno aranmaja, v pogodbi o potovanju setejejo skupaj z osnovno ceno turističnega aranmaja ter morebitnimi neobveznimi doplačili v končno ceno in tako na podlagi pogodbe o potovanju predstavljajo končno obveznost potnika.
Organizator potovanja ima pravico do povianja cene najkasneje do 20 dni pred pričetkom potovanja, v primeru, da je prilo do sprememb v tečaju pogodbene (dogovorjene) valute, do povianja strokov prevoza, vključno s stroki goriva, ali do povianja pristojbin za določene storitve (na letaličih, v pristaničih ipd.), ki vplivajo na ceno potovanja. Povianje cene se izračunava z enakim odstotkom, kot je prilo do povečanja prej navedenih elementov kalkulacije. Pogodbenik potovanja ali potnik ima pravico razdreti pogodbo o organizaciji potovanja, če podraitev presee 10 % osnovne cene aranmaja. V tem primeru ima pravico do povračila vplačanega zneska brez pravice do nadomestila kode in morebitnih strokov vizuma, zavarovanja, cepljenja in podobnih strokov.
O morebitni spremembi cene potovanja organizator potnika obvesti.
LB&T VEGOV HRAM lahko v programu določi, da potnik plača storitve, ki bodo opravljene na kraju samem. V tem primeru LB&T VEGOV HRAM ne nastopa kot organizator, ne kot posrednik, ampak zgolj kot informator. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno pri izvajalcu oziroma ponudniku storitve na kraju samem.
LB&T VEGOV HRAM lahko v programu določi ceno aranmaja, pri tem pa izrecno navede, da se lahko cena znia, v kolikor se bo prijavilo določeno tevilo potnikov oziroma nastopijo drugi natančno opredeljeni pogoji. Tako določilo v nobenem primeru ne jamči, da bodo pogoji za znianje cene aranmaja nastopili in potnik ne more odstopiti od pogodbe, ker pogoji za morebitno znianje cene ne bi nastopili.
Morebitni popusti in ugodnosti se med seboj vedno izključujejo ter se ne setevajo. V kolikor je monih več popustov in/ali ugodnosti, si potnik izbere tisti popust ali ugodnost, ki mu najbolj ustreza in za katerega izpolnjuje pogoje.
LB&T VEGOV HRAM si pridruje pravico do sprememb cene v skladu z 900. členom Obligacijskega zakonika in do odpovedi potovanja, če se ne prijavi vsaj najmanje tevilo potnikov potrebnih za izvedbo potovanja v skladu z 902. členom Obligacijskega zakonika.
|
5. V PRIMERU POSAMEZNE PRIJAVE OB NAMESTITVAH V DVOPOSTELJNIH SOBAH
|
V primeru posamezne prijave za turistične aranmaje ali potovanja lahko potnik prepusti LB&T VEGOV HRAM-u, da se mu potrudi najti sopotnika na istem turističnem aranmaju, s katerim bo delil sobo, oziroma, ki je pripravljen z njim deliti sobo. Ne glede na omenjeno pa mora posamezno prijavljeni potnik ob prijavi plačati doplačilo za enoposteljno sobo, v primeru, da takega potnika posamezno prijavljenemu potniku LB&T VEGOV HRAM ni uspel najti.
V primeru, da se posamezno prijavljenemu potniku najde sopotnik v skladu s prvim odstavkom te točke, se takemu potniku vrne doplačilo za namestitev v enoposteljni sobi, oziroma se doplačilo obračuna pri končnem plačilu potovanja.
|
6. STORITVE, VTETE V CENI ARANŽMAJA
|
Če ni v programu drugače določeno, so v ceni aranmaja vtete prevozne, hotelske in gostinske storitve, navedene v programu potovanja ter organizacija potovanja.
Če ni v programu drugače določeno, veljajo cene posameznega turističnega aranmaja na osebo, za nastanitev v dvoposteljnih sobah.
|
7. POSEBNE STORITVE
|
Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vtete v osnovni ceni aranmaja (enoposteljna soba, posebna prehrana, opcijski dodatni izleti ipd.).
V primeru, da so k posameznemu aranmaju razpisane posebne oziroma dodatne storitve, potnik posreduje elje po teh storitvah ob prijavi, doplača pa jih k osnovni ceni aranmaja. Objavljene cene dodatnih oziroma posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev, ob naročilu in plačilu osnovnega aranmaja na prijavnem mestu.
Med samim potovanjem potnik doplača posebne storitve vodji potovanja ali predstavniku LB&T VEGOV HRAM oziroma predstavniku organizatorja potovanja, ki organizira potnikov turistični aranma, v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti, če je med potovanjem to storitev e mogoče naročiti, po ceni, veljavni na kraju samem.
|
8. ARANŽMAJI, PRI KATERIH LB&T VEGOV HRAM NI ORGANIZATOR POTOVANJA
|
V primerih, da LB&T VEGOV HRAM ni organizator potovanja, nastopa v vlogi posrednika. V teh primerih podaja prejete informacije od organizatorja potovanja potniku in mu pomaga pri prijavi na potovanje. Pogoji prijave, plačila in morebitne odpovedi potovanja so v skladu z veljavnimi pogoji drugega organizatorja. Takni programi so posebej označeni, ustrezna označba je podana tudi na potrdilu o potovanju. teje se, da LB&T VEGOV HRAM prodaja tovrstne aranmaje v tujem imenu in za tuj račun. Morebitno reklamacijo reuje organizator potovanja.
|
9. PRODAJA TURISTIČNIH ARANŽMAJEV PREK INTERNETA
|
V primeru naročila oziroma prodaje turističnega aranmaja ali potovanja prek interneta, veljajo ti sploni pogoji in navodila za turistične aranmaje in posebni pogoji poslovanja ter ponudba, objavljeni na internetni strani LB&T VEGOV HRAM oziroma na internetni strani posrednika LB&T VEGOV HRAM.
V primeru, da si določila teh splonih pogojev in navodil za potovanje in določila posebnih pogojev oziroma ponudbe, objavljene na internetni strani, nasprotujejo, veljajo določila objavljena na internetni strani.
teje se, da je potnik sprejel določila teh splonih pogojev in navodil za potovanje tisti trenutek, ko je naročil posamezno storitev prek interneta pri LB&T VEGOV HRAM.
Bistveni pogoj za veljavnost prijave je plačilo celotne storitve v roku 3 dni po posredovanju naročila oziroma prijave, razen če ni določen drugačen rok. V primeru, da v navedenem roku storitev ni plačana, se teje, da ni bila nikoli naročena.
|
10. POTNIKOVA ODPOVED ALI SPREMEMBA POTOVANJA
|
Potnik ima pravico do pisne odpovedi potovanja na prijavnem mestu, kjer se je prijavil. V primeru, ko potnik odpove pogodbo o potovanju, ima LB&T VEGOV HRAM pravico do povračila strokov zaradi odpovedi pogodbe o potovanju. Viina povračila strokov je odvisna od časa, v katerem je potnik predloil odpoved. Če potnik odpove pogodbo o potovanju, je dolan LB&T VEGOV HRAM-u povrniti administrativne stroke v viini 12,00 € na prijavnico.
Viina povračila strokov odpovedi aranmaja je odvisna od časa pred dnevom pričetka opravljanja storitve, v katerem je potnik odpovedal pogodbo o potovanju
- Do 30 dni pred odhodom 10% cene aranmaja
- Od 29 do 22 dni pred odhodom 20% cene aranmaja
- Od 21 do 15 dni pred odhodom 30% cene aranmaja
- Od 14 do 8 dni pred odhodom 50% cene aranmaja
- Od 7 dni do 1 delovni dan pred odhodom do 15:00 ure 80 % cene aranmaja
- Dan odhoda, med potovanjem 100% cene aranmaja
V vseh primerih, ko je predmet pogodbe nakup letalskih vozovnic, ima LB&T VEGOV HRAM poleg strokov odpovedi in administrativnih strokov tudi pravico do zadranja rezervacijske pristojbine (RSF).
Če se potnik ne pojavi ali odpove pogodbo o potovanju na dan začetka potovanja ali celo po njegovem začetku, ga LB&T VEGOV HRAM oziroma drug organizator potovanja bremeni za celotno vrednost aranmaja, ki je lahko povečana do viine dejanskih strokov.
Ne glede na zgoraj določene stroke odpovedi, so le-ti lahko tudi viji, kadar to pogojujejo
pogoji organiziranja potovanja, ki jih LB&T VEGOV HRAM-u narekujejo veljavni pogoji prodaje in jih pogojujejo poslovni partnerji. V primeru, da so v programu pogoji za povračilo strokov zaradi odpovedi pogodbe o potovanju drugače določeni, veljajo pogoji določeni v programu.
Ob odpovedi pogodbe o potovanju mora potnik napisati pisno izjavo o odstopu in jo dostaviti LB&T VEGOV HRAM-u. V primeru, da zavrne izdajo in podpis tega dokumenta, se teje, kot da pogodbe o potovanju ni odpovedal.
Med potovanjem lahko potnik prekine potovanje na svojo eljo in s pisno izjavo o prekinitvi. Če potnik med potovanjem potovanje prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila strokov ali kupnine, ne delno ne v celoti.
V kolikor potnik med potovanjem po svoji elji spremeni program oziroma ne potuje po
programu, ki je sestavni del pogodbe z LB&T VEGOV HRAM-om, se teje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. Tudi v tem primeru nima pravice do povračila strokov ali kupnine, ne delno ne v celoti. V tem primeru pa je potnik odgovoren za stroke in kodo, ki jo je s spremembo programa povzročil.
V primeru spremembe programa na lastno eljo ali zaradi vije sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani LB&T VEGOV HRAM-a zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakrnekoli odkodnine ali znianja cene.
Potnik lahko po sklenitvi pogodbe spremeni ime ali tevilo potnikov, namestitev, datum potovanja, pod pogojem, da je taka sprememba mona brez odpovedi aranmaja. V teh primerih spremembe LB&T VEGOV HRAM zaračuna potniku le administrativne stroke v viini 12,00 €. V primerih, ko pa so stroki spremembe viji, e zlasti, kadar aranma obsega tudi prevoz s čarterjem z letalom ali prevoz z redno letalsko linijo, in nastanejo tudi stroki zaradi odpovedi in spremembe s strani izvajalcev, pa LB&T VEGOV HRAM zahteva povrnitev dejanskih strokov nastalih zaradi spremembe.
|
11. ZAVAROVANJE RIZIKA ODPOVEDI
|
Če potnik ob prijavi predvideva, da se morda zaradi določenih okoličin (ki utegnejo nastopiti pri njem ali v njegovi oji druini) potovanja ne bo udeleil, lahko sklene zavarovanje odpovednega rizika. To zavarovanje se lahko sklene najkasneje na dan potrditve rezervacije in velja le v primeru uradnih pozivov, nepričakovanega poslabanja zdravstvenega stanja ali smrti v oji druini (zakonec, stari, otroci). Potnik lahko uveljavlja povračilo vplačanega zneska iz naslova zavarovanja rizika odpovedi le ob predloitvi ustreznega pisnega dokazila.
Odstopnina znaa 5% cene aranmaja. S programom se lahko posebej določi drugačna viina zavarovanja odpovednega rizika, oziroma, da zavarovanje ni mogoče.
Ne glede na plačano zavarovanje ima LB&T VEGOV HRAM v primeru potnikove odpovedi potovanja pravico do povrnitve administrativnih strokov, ki znaajo 12,00 € po napotnici/voucherju. V primeru, ko je predmet pogodbe o potovanju nakup letalske vozovnice, LB&T VEGOV HRAM poleg administrativnih strokov zadri tudi rezervacijsko pristojbino (RSF). Potnik ima pravico do uveljavljanja vračila plačila na podlagi plačane odstopnine, v primeru, da pogodbo o potovanju zaradi zgoraj navedenih razlogov odpove najkasneje 1 dan pred začetkom potovanja.
Če potnik potovanja ne prične na dan, ki je določen kot pričetek potovanja in potovanja pred samim pričetkom pisno ne odpove, nima pravice do uveljavljanja vračila vplačila na podlagi plačanega zavarovanja. Pri turističnih aranmajih, v katere ni vključen organiziran prevoz, potnik nima pravice do vračila vplačanega zneska na podlagi zavarovanja odpovednega rizika, če se na dan pričetka potovanja ne zglasi v nastanitvenem objektu.
Zavarovanje se lahko uveljavlja samo ob predloitvi ustreznega potrdila, ki mora vsebovati naslednje: datum poslabanja zdravstvenega stanja, kratko anamnezo bolezni, ki je potniku onemogočila potovanje, vrsto terapije, podatek, da bolnika odsotnost sovpada z začetkom poslabanja zdravstvenega stanja.
Smatra se tudi, da potnik ni pričel potovanja oziroma da je odstopil od pogodbe, kadar potnika ne sprejme na prevoz prevoznik (letalski, ladijski, avtobusni in podobno) iz kakrnihkoli razlogov, ki so lahko varnostne ali regulativne narave, ne glede ali se je to zgodilo na pričetku potovanja ali med potovanjem. Potnik je v takem primeru odgovoren za vso povzročeno kodo in ne more uveljavljati nobenih vračil na podlagi plačanega zavarovanja.
Zahtevka za uveljavitev odstopnine ni mogoče uveljavljati po datumu začetka potovanja, kakor tudi ne za čas neizkoričenega dela potovanja.
V drugih primerih dokumentirane vije sile, ki ne spadajo med dogodke, katere krije zavarovanje in zaradi katerih potnik odpove potovanje oziroma odstopi od pogodbe, ima LB&T VEGOV HRAM pravico do povračila vseh svojih e nastalih strokov, kakor tudi tistih, ki nastanejo s samo odpovedjo potovanja. Vija sila mora biti dokumentirana z veljavnimi uradnimi dokumenti in taka, da je pred sklenitvijo pogodbe ni bilo mogoče predvideti ali se ji izogniti.
V primeru, da potnik sklene zavarovanje odpovedi turističnega potovanja pri kateri izmed zavarovalnic, se potnikove pravice iz naslova odstopnine uveljavljajo pri tej zavarovalnici, pri čemer se uporabljajo sploni pogoji poslovanja zavarovalnice. Potek reevanja kodnega primera in čas reevanja kodnega primera je v pristojnosti zavarovalnice, prek katere je sklenjeno zavarovanje.
|
12. SPREMEMBA PRIJAVE
|
Če se potnik ne more udeleiti potovanja lahko najkasneje 14 dni pred začetkom potovanja sam poiče zamenjavo. LB&T VEGOV HRAM za spremembo prijave zaračuna stvarne stroke in 12,00 €. To določilo pa ne velja za aranmaje, ki vključujejo letalski prevoz.
|
13. ORGANIZATORJEVA PRAVICA DO ODPOVEDI POTOVANJA
|
LB&T VEGOV HRAM si v skladu z veljavno zakonodajo pridruje pravico do odpovedi potovanja ali do spremembe programa potovanja. LB&T VEGOV HRAM si pridruje pravico do odpovedi potovanja najkasneje 7 (sedem) dni pred predvidenim odhodom, če se za potovanje ne prijavi potrebno, v programu ali pogodbi o potovanju navedeno, tevilo potnikov.
Če v programu ali v pogodbi o potovanju ni drugače navedeno, je najmanje tevilo potnikov v določenem prevoznem sredstvu naslednje:
- za potovanje z avtobusom najmanj 40 potnikov po avtobusu;
- za potovanje na rednih letalskih progah v Evropi najmanj 20 potnikov v posamezni skupini;
- za potovanje na medcelinskih letalskih progah najmanj 15 potnikov v posamezni skupini;
- za potovanje s posebnimi letali, vlaki ali hidrokrilnimi ladjami najmanj 80% zasedenosti leteh.
V primerih, ko LB&T VEGOV HRAM izrecno pisno jamči odhod oziroma "garantira odhod", ne more odpovedati potovanja.
LB&T VEGOV HRAM si pridruje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoličine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za LB&T VEGOV HRAM pa te okoličine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenil, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe.
LB&T VEGOV HRAM lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev kode od potnika, ki neposredno kri določbe pogodbe, ki jo je sklenil z LB&T VEGOV HRAM, predvsem če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o tevilu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prilo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil LB&T VEGOV HRAM.
LB&T VEGOV HRAM si pridruje pravico do spremembe dneva in časa odhoda oziroma do odpovedi potovanja zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa vije sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov poloaj v dravi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere LB&T VEGOV HRAM ne more vplivati), brez posebne odkodnine in po veljavnih predpisih v potnikem prometu.
LB&T VEGOV HRAM ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakrnekoli vije sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe monosti.
V primeru, da LB&T VEGOV HRAM odpove potovanje, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranmaja. V primeru odpovedi potovanja s strani LB&T VEGOV HRAM-a, potnik nima pravice do povračila strokov vizuma, potrebnega za vstop v dravo, kamor naj bi se potovalo, ali strokov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani.
O kakrnikoli naknadni spremembi programa LB&T VEGOV HRAM potnika nemudoma obvesti. Če LB&T VEGOV HRAM oziroma drug organizator potovanj odstopi od pogodbe med njenim izpolnjevanjem, ima pravico do pravičnega plačila za dogovorjene storitve.
LB&T VEGOV HRAM ne odgovarja za zamude letal, ladij ali vlakov, kakor tudi ne za spremembe programa, ki bi nastale kot posledica taknih zamud.
V primeru, da stanje na kraju samem LB&T VEGOV HRAM-u ne dopuča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko LB&T VEGOV HRAM namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake kategorije.
|
14. POTNI DOKUMENTI IN OSTALE POTNIKOVE OBVEZNOSTI
|
Potnik se je dolan informirati o veljavnih predpisih o potnih listinah, vizumih, deviznih, carinskih in zdravstvenih predpisih. Potnik je dolan skrbeti, da on osebno ter njegovi dokumenti in prtljaga ustrezajo pogojem, predvidenim z obmejnimi carinskimi, zdravstvenimi in drugimi predpisi svoje drave, kakor tudi tiste v katero ali skozi katero potuje.
Potnik, ki se prijavlja za potovanje v tujino, mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven ustrezen dokument, s katerim lahko vstopi v posamezno dravo.
Kadar otrok do 15. leta starosti potuje v tujino ali iz tujine brez spremstva zakonitega zastopnika, potrebuje poleg potovalnega dokumenta e dovoljenje zakonitega zastopnika. Obrazec dovoljenja je predpisane oblike. Dobi se ga na upravni enoti, ki ga tudi potrdi, prav tako ga lahko potrdi organ Republike Slovenije v tujini, ki je pooblačen za opravljanje konzularnih zadev.
V primeru, da posamezne drave pogojujejo vstop v dravo z določeno časovno veljavnostjo potovalnega dokumenta pred iztekom veljavnosti na dan vstopa, je dolan potnik na ta določila sam paziti in LB&T VEGOV HRAM za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.
Potnik si je dolan pred potovanjem, oziroma do roka, ki je v programu določen, pridobiti vizume za drave, v katere potuje in opraviti cepljenja, ki so za te drave zahtevana. Če potnik teh obveznosti ne izpolni, ravna LB&T VEGOV HRAM po določilih o potnikovi odpovedi potovanja. V primeru, da potniku ureja vizum LB&T VEGOV HRAM, le ta ne jamči za uspenost pridobitve vizuma. Strokov pridobitve ter samih vizumov LB&T VEGOV HRAM potniku ne vrača. LB&T VEGOV HRAM ne jamči za točnost informacij, pridobljenih od pristojnih veleposlanitev. V primeru zavrnitve vstopa v dravo ali druge ovire, nosi vse stroke potnik sam. Posredovanje LB&T VEGOV HRAM-a pri pridobitvi vizuma ni vteto v ceni potovanja, ampak se plača posebej. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam, kadar LB&T VEGOV HRAM ne dostavi za ureditev vizuma potrebnih dokumentov v roku, določenem v programu ali ponudbi.
Zaradi zahtev v mednarodnem potnikem prometu (letalski, ladijski, avtobusni...) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeleencih potovanja ali letovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti natančno ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleenci potovanja dolni v skladu s predpisi o prestopu dravne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroke ali prekinitev potovanja, odgovarja za vse nastale stroke udeleencem potovanja zgolj potnik sam.
Potnik je dolan spotovati hini red v gostinskih in hotelskih objektih ter dobronamerno sodelovati s predstavnikom organizatorja in izvajalcem storitev. Če potnik ne upoteva svojih obveznosti, odgovarja organizatorju za povzročeno kodo, organizator pa odklanja vsakrno odgovornost za kodo, ki bi jo potnik lahko utrpel v takem primeru. Na potovanju se je potnik dolan obnaati na način, ki ne ogroa ivljenja ali zdravja svojih sopotnikov in ne ogroa samega poteka potovanja. V primeru, da se potnik obnaa v nasprotju s tem določilom, ga ima predstavnik organizatorja pravico izločiti iz nadaljnjega potovanja brez povračila kakrnihkoli strokov, razen plačil, ki se plačujejo na kraju samem.
|
15. OBVESTILA PRED ODHODOM / POTOVANJEM
|
Za potovanja potnik prejme končno obvestilo najkasneje teden dni pred odhodom; če potnik obvestila v tem roku ne prejme, se je dolan zglasiti na svojem prijavnem mestu. V primeru, ko organizira turistični aranma drug organizator potovanja, prejme potnik, obvestilo o odhodu najkasneje dva (2) dni pred odhodom. V primeru, da potnik do en (1) dan pred odhodom ne prejme obvestila o odhodu, se je dolan na prodajnem mestu informirati o odhodu.
kodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov za namen izpolnitve napotnice/voucherja ali pogodbe, nosi potnik.
|
16. ZDRAVSTVENI PREDPISI
|
Po predpisih Svetovne zdravstvene organizacije se je za potovanje v določene drave potnik dolan cepiti in si priskrbeti ustrezen dokument. Cepljenje je tudi obvezno, če je tovrsten predpis sprejet po sklenitvi pogodbe o potovanju; to ni opravičljiv razlog za prekinitev pogodbe, v kolikor ne bi obstajale kontraindikacije za potnikovo zdravje. V tem primeru je potnik dolan predloiti zdravniko potrdilo. V primeru, da so v programu za potovanje navedena oziroma zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo - rumeno knjiico, z vpisanimi opravljenimi cepljenji. LB&T VEGOV HRAM ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev potovanja, zaradi potnikovega nespotovanja zdravstvenih predpisov drave, v katero vstopa, ali programa, na katerega se je prijavil, kakor tudi ne za stroke povezane s tem.
|
17. PRTLJAGA
|
Za prevoz prtljage ni odgovoren organizator, agent ali posrednik, ti ne odgovarjajo za uničeno ali izgubljeno prtljago, prav tako tudi ne za krajo prtljage in/oziroma drugih dragocenosti v hotelu. Prijave izgubljene ali pokodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika, hotel oziroma drugega neposrednega ponudnika storitve. Za prevoz posebne prtljage, kot je na primer kolo, mora potnik prevozniku plačati doplačilo, in sicer ponavadi ob odhodu direktno na letaliču. V vsakem primeru je prevoz tovrstne prtljage obvezno najaviti e ob prijavi, letalski prevoznik pa si zaradi omejitve omejene kapacitete vseeno v vsakem primeru pridruje pravico do zavrnitve prevoza tovrstne prtljage. Vse stroke oziroma kodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam.
Prevoz prtljage do določene tee, ki jo določa prevoznik, je brezplačen. Pri letalskem prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene tee prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti, oziroma po določilih letalskega prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.
Pri letalskem prevozu je za prtljago odgovorna izključno letalska druba, na podlagi predpisov, ki veljajo v mednarodnem letalskem potnikem prometu.
V primeru izgube prtljage potnik izpolni obrazec PIR letalske drube, ki je opravila prevoz ter izpolnjenega preda predstavniku letalske drube, en izvod pa zadri zase. Na podlagi obrazca mu letalska druba izplača odkodnino, po predpisih, ki veljajo v mednarodnem letalskem potnikem prometu.
LB&T VEGOV HRAM ne odgovarja za krajo ali pokodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.).
|
18. TOČNOST PREVOZNIKOV
|
LB&T VEGOV HRAM ne odgovarja za točnost prevozov v kopenskem, morskem in letalskem prometu, kadar se le-ta opravlja z javnimi prevoznimi sredstvi, na rednih ali izrednih potnikih prevozih, plovbah ali poletih. Odgovornost prevoznikov je ustrezno določena v pogodbi med potnikom in prevoznikom, ki stopi v veljavo z uporabo prevoznega sredstva. LB&T VEGOV HRAM ne odgovarja za kodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva.
LB&T VEGOV HRAM si pridruje pravico do spremembe voznega reda, tipov letal, prevoznika in smeri poleta (vmesni postanki, vrnitev preko drugega letaliča ipd.), ki nastopijo zaradi različnih tehničnih in organizacijskih razlogov. Prav tako lahko pride do zamud, ki so največkrat posledica preobremenjenosti zračnega prostora, stavk in slabega vremena, nanje pa organizator nima vpliva.
Spremembe iz prejnjega odstavka pri paketnih potovalnih aranmajih ne tejejo za spremembo programa potovanja, saj sta prvi in zadnji dan potovanja namenjena izključno prihodu in odhodu na destinacijo ter s tem povezanimi transporti, ne pa tudi počitku.
|
19. IZGUBA DOKUMENTOV
|
Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroke priskrbi nove.
Pri urejanju formalnosti v zvezi s tem se potnik lahko za nasvete in pomoč obrne na vodjo potovanja ali na predstavnika LB&T VEGOV HRAM-a oziroma predstavnika organizatorja potovanja, ki organizira potnikov turistični aranma.
V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti potovanje, ni upravičen do kakrnegakoli povračila vplačanega potovanja ali povrnitve strokov.
|
20. INFORMACIJE
|
Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu, ne obvezujejo LB&T VEGOV HRAM bolj kot navedbe v programu ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno teje za veljavno: pisna ponudba, pisna informacija ali pisna razlaga.
Cene in fotografije objavljene na internetu in reklamnih materialih so informativne narave, zato LB&T VEGOV HRAM ne jamči za popolnost ali verodostojnost podatkov ter izgled, kadar tako jamstvo ni izrecno navedeno.
|
21. KATEGORIZACIJE NAMESTITVENIH OBJEKTOV IN SPLONO O HINIH REDIH
|
Namestitve v programih so označene v skladu z uradno nacionalno kategorizacijo v posameznih dravah, veljavno v času izdaje programa, na katero organizator nima nikakrnega vpliva. Standardi turističnih ponudb med izbranimi cilji so različni in neprimerljivi. Pri tem je potrebno upotevati, da kriteriji kategorizacije v nekaterih turističnih destinacijah bistveno odstopajo od kriterijev, ki veljajo v Republiki Sloveniji oziroma v večini zahodnoevropskih drav, zato se na teh destinacijah priporoča rezervacija namestitve vije kategorije.
Organizator ne prevzema odgovornosti za katerokoli pisno ali ustno informacijo, podano s strani pooblačene agencije organizatorja, ki ni v skladu z opisi storitev v njegovem programu.
Hini redi, prehrana, storitve, plaa kakor tudi ostala ponudba hotelov so pod nadzorom krajevnih turističnih organizacij. Tudi na te elemente organizator nima nikakrnega vpliva.
Pri aranmajih, označenih z "all inclusive", je treba pozorno prebrati opis storitev v programu oziroma ponudbi, saj ne kae enačiti vseh "all inclusive" ponudb. Običajno je osnovna storitev pri "all inclusive" ponudbi polni penzion (zajtrk, kosilo in večerja), pri obrokih je vteta pijača.
Če potnik pri rezervaciji ne doplača sobe s posebnimi značilnostmi (pogled na morje, balkon, lega orientacija, določeno nadstropje), je nastanjen v eni od sob, ki so uradno registrirane za izdajanje gostom v hotelu. Razdelitev sob je v pristojnosti hotelirjev, organizator potovanja nima pri tem nobenega vpliva, potnikove elje lahko posreduje, ne more pa zagotoviti, da bodo le-te tudi izpolnjene. Pri nastanitvi v enoposteljni sobi mora potnik upotevati, da le-ta ponavadi ne ustreza standardu dvoposteljne sobe, da je ponavadi manja in ima slabo lego. Pri nastanitvi v triposteljni sobi mora potnik upotevati, da gre največkrat dejansko za dvoposteljno sobo s pomonim leičem, pri čemer nastanitev tretje osebe ne ustreza standardu nastanitve ostalih dveh oseb. Ponavadi gre za zloljivo posteljo, ki po velikosti in udobju ni enaka normalni postelji in je primerna za otroke.
|
22. REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE
|
Potnik mora nepravilnosti oziroma pomanjkljivosti grajati na kraju samem, vodji potovanja, predstavniku LB&T VEGOV HRAM-a oziroma predstavniku organizatorja potovanja, ki organizira potnikov turistični aranma, neposrednemu izvajalcu storitev oziroma pooblačeni lokalni agenciji v pisni obliki. V primeru, da bi bila po vsebini sodeč reklamacija lahko reena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potnik pa ni grajal napake na kraju samem in o nepravilnosti ni obvestil zgoraj navedenih oseb, se teje, da se je potnik strinjal s tako opravljeno storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejih reklamacij z zahtevo po znianju cene storitve oziroma plačilu kode. LB&T VEGOV HRAM ne bo obravnaval reklamacije, ki ji potnik ni priloil zapisnika predstavnika organizatorja oziroma ponudnika storitve o reklamaciji, ki bo izkazoval, da pomanjkljivosti ni bilo mogoče reevati na kraju samem.
Pritobeni postopek: takoj na kraju samem potnik reklamira neustrezno storitev pri predstavniku organizatorja, v njegovi odsotnosti pa ponudniku storitve. Potnik mora pri odpravljanju vzroka pritobe sodelovati s predstavnikom z dobrim namenom. Če potnik ne sprejme ponujene reitve reklamacije, ki ustreza vplačanim storitvam po programu, LB&T VEGOV HRAM ne bo upoteval kasnejih zahtev za povrnitev kode ali znianje cene potovanja. Če vzroka pritobe ni mono odpraviti, potnik s predstavnikom sestavi pisno potrdilo. Po povratku s potovanja mora potnik v zakonskem roku dveh mesecev poslati pisno pritobo na naslov: LB&T VEGOV HRAM, d.o.o., Dolsko 57, 1262 Dol pri Ljubljani, ter priloiti dokaze, ki bodo dokazovali utemeljenost pritobe (obvezno pisno potrdilo s podpisom predstavnika ali ponudnika storitve, morebitne račune zaradi dodatnih strokov ipd.). Organizator je dolan prvič pisno odgovoriti potniku v 8 dneh po sprejemu pritobe, dokončno pa v primernem roku, potrebnem za pridobitev informacij o vzroku pritobe pri ponudniku storitve; oziroma, v času, ki je potreben, da pridobi informacije od tretjih oseb v skladu z 892. členom obligacijskega zakonika. Dokler organizator ne izda sklepa, se potnik odreče posredovanju pritobe katerikoli drugi osebi, sodnim ustanovam ali dajanju informacij medijem in drugim javnostim.
Organizator bo reeval samo pritobe, kjer vzroka ni bilo mono odpraviti na kraju samem. V primeru reklamacije za potovanje, pri katerem LB&T VEGOV HRAM ni organizator potovanja, bo LB&T VEGOV HRAM pritobo posredoval odgovornemu organizatorju potovanja in o reitvi reklamacije potnika pisno obvestil. V primeru, da LB&T VEGOV HRAM nastopa zgolj v vlogi informatorja, mora potnik vse reklamacijske zahtevke uveljavljati na kraju samem pri dejanskem organizatorju fakultativnega izleta, ogleda ipd. Brez pisne reklamacije LB&T VEGOV HRAM ne obravnava zahtevkov za znianje cen ter odkodninskih in drugih zahtevkov.
Reklamacija mora biti podpisana, vloi pa jo lahko vsak potnik sam v svojem imenu ali pa za to pisno pooblasti tretjo osebo. Pooblastilo mora biti priloeno reklamaciji, sicer LB&T VEGOV HRAM take reklamacije ne bo obravnaval.
Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloi ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik svoj zahtevek uveljavlja.
Viina odkodnine je v vsakem primeru omejena z viino vplačanega aranmaja, če po krivdi ni prilo do izvedbe programa ali nekaterih storitev, ima potnik pravico do odkodnine v viini realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, da ima LB&T VEGOV HRAM pravico do odpovedi aranmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splonih pogojev in zakona.
|
23. POTOVANJE Z OTROKI
|
V posameznih primerih, določenih s posameznim programom turističnega aranmaja, je lahko določeno, da imajo mladoletni otroci do starosti, določene s tem istim programom, ki potujejo v spremstvu dveh odraslih oseb, popuste na posamezne storitve iz sklopa celotnega turističnega aranmaja ali na celotni turistični aranma.
Pogoji in viina posameznega popusta so določeni v vsakem posameznem programu turističnega aranmaja. V kolikor v posameznem programu niso predvideni posebni popusti za mladoletne osebe, ki potujejo v spremstvu odraslih oseb, pomeni, da ta turistični aranma ne predvideva tovrstnih posebnih popustov.
Vsak otrok, ne glede na starost in viino morebitnih popustov, mora biti naveden na potovalnem dokumentu in mora imeti veljavne dokumente, potrebne za morebiten vstop v tuje drave, kamor potuje. V primeru, da otrok ni naveden na potovalnem dokumentu oziroma voucherju za posamezni turistični aranma, se teje, da ta otrok nima pravice potovati v okviru tega turističnega aranmaja.
|
24. USTNE INFORMACIJE
|
Ustne informacije, ki jih potnik dobi na prijavnih mestih, LB&T VEGOV HRAM-a ne obvezujejo bolj kot navedbe v programu potovanja.
|
25. UPORABA SPLETNIH STRANI LB&T VEGOV HRAM D.O.O.
|
Spletne strani LB&T VEGOV HRAM so zasnovane, oblikovane in postavljene z največjo mono mero skrbnosti. Kljub temu LB&T VEGOV HRAM ne more jamčiti za aurnost, točnost ali pravilnost vseh informacij na straneh. Vse informacije na spletnih straneh se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. LB&T VEGOV HRAM zavrača odgovornosti za neposredno ali posredno kodo, ki bi nastala zaradi uporabe in/ali nedostopnosti naih spletnih strani in podatkov na njih. Prav tako zavračamo odgovornost v primeru sklicevanja / povezovanja naih spletnih strani z drugimi, ki so v lasti ali upravljanju tretjih pravnih ali fizičnih oseb. LB&T VEGOV HRAM ne prevzema odgovornosti za vsebino ali pravilnost delovanja tako povezanih spletnih strani. Ob obisku strani se nekateri podatki (IP naslov, datum, čas, naslov strani iz katere prihajate) anonimni shranijo na strenik.
|
26. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
|
LB&T VEGOV HRAM se zavezuje, da podatki, ki jih posredujete preko spletnih strani, pisnih dokumentov ali netekstovnih komunikacij, ne bodo posredovani tretjim osebam. Izključena sta prodaja ali brezplačno posredovanje podatkov tretjim osebam. Vsi podatki so obravnavani strogo zaupno, uporabljani za interno poslovno evidenco in v namen, zaradi česar so bili posredovani. Vai podatki so varovani pred izgubo, zlorabo, nepooblačenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem.
|
27. POSEBNA DOLOČILA ZAKONA O VARSTVU POTRONIKOV
|
Izvlečki po Zakonu o varstvu potronikov - 1, ki se nanaajo na organizacijo turističnih aranmajev (veljavno od 15.01.2008):
Uporaba: Zakon se nanaa izključno na potronike.
Obseg uporabe: Zakon se nanaa izključno na paketne turistične aranmaje in ne na druge turistične storitve.
Dogodek:
|
Rok:
|
Monost odpovedi potovanja zaradi premajhnega tevila prijavljenih udeleencev
|
Obvestilo potnikom najkasneje 7 dni pred odhodom
|
Dvig cene le zaradi sprememb cene goriv, tarif, menjalnih tečajev
|
Obvečena stranka 20 dni pred odhodom, monost odstopa s strani stranke če je povečanje vije od 10% vrednosti aranmaja
|
Rok za reklamacijo
|
2 meseca od konca potovanja
|
Odgovor na reklamacijo
|
8 dni po prejemu reklamacije
|
Menjava stranke na eljo stranke
|
8 dni pred odhodom če je mogoče spremembo urediti na stroke stranke
|
|
28. KONČNA DOLOČILA
|
V vseh cenah iz objavljenih programov LB&T VEGOV HRAM je e vključen davek na dodano vrednost.
Za reevanje sporov je pristojno Okrajno sodiče v Ljubljani.
|
LB&T VEGOV HRAM, d.o.o. Datum izdaje Splonih pogojev: 04.01.2010
|
|